Hurtigbullar!!

Igår tog jag och syrran en prommis på 1h och 15 min. :) YIHAA. Så skönt att komma igång o röra på sig. Vi gjorde upp en träningsplan som jag hoppas vi lyckas hålla.

Vi gick förbi centrum och plockade ut min mobil som kommit till posten oxå.

Satt o lekte med den sen när jag kom hem. Så skönt med en mobil som har radio. Och snygg var den oxå.

Härligt med Fredag. Denhär veckan har verkligen gått såå fort. Blir att åka och handla Tacos efter jobbet och nån flaska gott vitt vin. Ikväll blir det förmodligen Mirran. Får se vilka det blir. Bella, Annica? och Niko?? Stackars Tommie som e sjuk får stanna hemma..Skulle va kul om Niko följde med, har aldrig "varit ute" med henne förut. Lill-Niko.

I helgen ska vi nog sätta lister i köket.
Hoppas på fint väder, men vem gör inte det ?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0