Lördag...

Ingen magsjuka bröt ut. Skönt. Var bara inbillning...

Igår kom Niko o Tommie hit. Sedan en glad mamma och hennes kompis Anne. Heta diskussioner uppstod.. Ska väl inte säga så mycket mer om det..

Igår kom "Bree" fram i mig. Jag slutade tidigt, åkte hem och städade frenetiskt tills klockan var 16 och jag skulle hämta ungarna. Jag dammsög, torkade golven ( vilket inte händer jätteofta ). Bäddade rent i sängen, dammade ungarnas rum, städade båda toaletterna... Så skönt att hinna innan helgen börjat så man kan göra annat än att städa då.

Idag har vi tagit en prommis till centrum. Var på väg att bege oss till Anders båt men bestämde oss sedan för att ta det när bilen e fixad. Tar så lång tid att ta sig dit. Så vi ska nog sätta lite lister idag istället. I em kommer Albin, Elina och jeppe hit. Var ett tag sen vi träffa dem så det ska bli kul..

Bläää, vet inte vad det e med mig. Känner mig trött heeela tiden. Som att jag nästan kan somna ståendes. Fattar inte vad det är. Det har hållt på ett tag. Känns nog bättre bara det blir SOMMAR snart. Längtar så. Grilla, sitta ute, bada, utflykta, åka till Gotland, åka Anders båt och allt annat....

Ska testa och lägga in bilder från mobilen, får se om det kommer upp nån här senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0