Mina tankar är idag hos Engla och hennes anhöriga!!

Fan!!

Skit!!                                                                                                                                              

VARFÖR??

Så jävla idiotiskt och onödigt...

Jag blir så förbannad. Så sorgsen. Rädd.

Vad finns det för idioter till människor? Hur fan har de kunnat bli så som de är? Mördare! kidnappare! Våldtäktsmän!
Jag fattar inte.

Tänker på stackars Engla idag och hennes anhöriga. Kan inte förstå hur de måste känna sig just nu...

Jag tänker vidriga tankar om den 42-åriga mannen.. Hur han plågat månniskor. Hur han satt Engla i total rädsla och ryckt ifrån henne livet och allt underbart som faktiskt finns. Tänker på 1:a förälskelsen som alla som upplevt vet är det underbaraste man kan vara med om. Hann hon uppleva den? Vem fan e han som tror att han kan ta ifrån så många människor så mycket?? Glädje, kärlek... livet. Han har ju inte bara tagit Englas liv utan oxå hennes föräldrars och närmsta anhöriga. Hur ska de klara av att kunna leva vidare. Hur ska de kunna sluta tänka på vad det var Engla fick utstå sina sista timmar... hur ska de kunna sluta fantisera.. Känna den maktlöshet de måste känt redan sedan hon försvann.. Evig sorg.

Inte nog med Engla så har ju superidioten tagit minst 1 till kvinnas liv...

Må Engla vila i frid. Skänker idag många tankar till anhöriga och tänder ljus.

                                                                       
Jag hoppas att du, Engla, har kommit till Nangiala och ligger under ett härligt doftande träd. Tillsammans med andra änglabarn kan du leka och ha det kul. Mamma, pappa och alla andra du håller kärt kommer till dig lite senare. Det lovar jag. Men lek du en stund först... Innan du vet ordet av det finns de där hos dig. Håller om dig med en kärlek stark som aldrig förr...och stannar hos dig för alltid.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0