ont i kroppen....

bläää. Helgen började superbra, men resten har varit riktigt booring..

Cornelia vaknade i Fredags natt och kräktes... Sen var hon dålig hela dagen igår. Hon kunde inte äta nått utan att det kom upp igen. Hon fick jätte hög feber också lilla skruttan. Så planer på att hitta på nått hela familjen var ju bara att glömma. Vi bäddade ner henne i vagnen och gick en prommenad till centrum för att komma ut lite. Charlotte P var ju där i centrumet och satt och signera skivor när vi var där. Värsta kändisen asså...

Resten av dagen tog vi det bara lugnt. Andreas tittade förbi och lämna en biljett till matchen till simon och drack lite kaffe. :) Det var upplyftande att få lite besök. Cornelia ville oxå smaka bulle som vi andra satt och åt på och vi lät henne göra det. Men det kom inte upp igen så hennes mage mådde bättre :)

När ungarna laggt sig kom Niko och Tommie. Vi satt och snackade, smocka chips och kollade på " mannen på balkongen", gammal Beck film. Det var dagens höjdpunkt. :)

Idag har jag bara segat. Corre har fortfarande feber och jag med. Jag är öm i hela kroppen oxå och det känns som att något jobbigt håller på att bryta ut. Simon stack just iväg på djurgården match. Stackars Theodor. Han leker här intill i lekrummet. Jag orkar verkligen inte gå ut så han får bara sitta inne. Men han ska förmodligen sticka iväg till farmor och farfar lite senare så han får komma bortifrån alla sjuklingar och leka av sig lite.

Bläää, vilken regnig och tråkig dag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0