otroooligt irriterande!!

Tog upp mobilen för att ringa ett samtal. Men det gick inte utan det stod på displayen "sim inaktivt"!!! Jag stängde av mobilen, satte på, tog ur kortet och i igen..Men NEJ! Det vägrar funka...

äsch, hursomhelst kan jag ju ringa support från hemtelefonen så de kan kolla vad som e fel med sim-kortet, tänkte jag. Tar fram vår ENDA bärbara hemtelefon.. men DEN FUNKAR INTE!!! Får inte liv i den vad jag än gör. Har bytt batterier 10 gånger men inga funkar. Det e väl nån som tappat den i golvet så den gått sönder eller nått. KUL. F-n!!!!

Jag kan inte ringa jobbet om hur det blir imorgon, ingen kan nå mig om det hänt nått på dagis osv osv.... Åh får Panik!!  E beroende av telefon.



Bajs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0