sommar, sommar, sommar!! tralla la la la la la

Snart , snart är det sommar.

Så skönt när man går upp på morgonen och solen skiner... " och mitt på dagen blir det upp till 17 grader" hör jag från tv:n.. Jag sätter på mig VITA jeans. Så sommrigt. Och en t-shirt. Väcker barnen försiktigt och klär på dem. Cornelia får en fin klänning :) Vinkar hejdå i fönstret och en massa slängpussar och går till bilen. Jag lyssnar på Rix morronzoo ( som vanligt ) och får dra ner solskyddet för att inte bli bländad, vilket bara gör mig ännu gladare. Solen skiner.

Härlig vecka dethär. Jag är ledig torsdag och fredag ( som många andra ).. Imorgon kommer Jenny, Andreas och Edvin - längtar. Ska bli så kul och se honom igen. Han har säkert växt en hel del sen jag såg honom sist. Kul att träffa Jenny och Andreas oxå förstås :) Johnny ska oxå komma, och Erik :) Det blir nog grillning. Hoppas vädret håller i sig. Sen kanske vi går o kollar nån brasa, elelr spelar kubb eller nått ( som Simon gav som förslag igår att vi skulle göra ).. Vi får se vad vi hittar på. Kul att träffa gänget iallafall.

Nu blir det en banan och en kopp kaffe innan lektionerna drar igång. Ska hinna ställa in matlådan i kylen oxå. Kycklingfile, sallad och tzatziki. SOMMRIGT!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0