pengar rullar in som det ska...

och det behövs verkligen efter semestern..

I Lördags hade jag en spelning på ett bröllop i Vallentuna. Mamma var barnvakt och min manager ( simon ) skjutsade dit mig så jag hittade dit jag skulle.
Självklart var jag nervös hela dagen innna bröllopet och övade på sångerna hur många gånger som helst. Blir alltid så nervös. GAaaaah.
1:a låten jag sjöng kändes det som att fingrarna darrade som asplöv när jag spelade piano men det hördes nog inte. Andra låten gick jättebra. Hursomhelst så var brudparet väldigt nöjda över min insats och jag fick mer betalt än vad vi bestämt, vilket var väldigt trevligt..

I söndags jobbade jag på kära ( ? ) Stortorp där jag jobbar nu hela veckan oxå..

Man blir lite smått deprimerad när man jobbar där faktiskt. Så sjuka människor. En man som ligger totaltförlamade utan att kunna äta eller prata efter en bil olycka för 2 år sedan, jag gråter inombords när jag ser honom ligga där. Vad är det för liv han lever?? Inget värdigt liv, den saken e klar.

Ikväll e simon med grabsen o hittar på nått. Det var tänkt att de skulle spela golf men pga det otroliga regnvädret blev det nog nånting annat. Simon o Johhny var här innan de stack o käka lasagne med oss, sen badade jag o barnen och sen la vi oss och läste sagor. Jag blir så lycklig över att tillbringa tid med mina barn och verkligen ägna dem TID. Känns så ofta som att jag diskar, städar eller plockar med annat så det blir satta åt sidan så stunder då jag verkligen ägnar DEM all uppmärksamhet gör mig verkligen tillfredställd. Mer sånt. Mycket mer sånt.

Livet är så kort. Och barnen växer så snabbt. Det gäller att ta vara på varenda sekund och inte ta någonting för givet. Varje dag är en gåva.

Ni fina människor som jag äskar så mycket. Finns några som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta och ni ska veta att jag är så mån om er och tänker på er varje dag.

Simon - min äskade äskade Simon. Finns ingen som du hjärtat. Älskar dig djupt, djupt in i mitt hjärta.
Cornelia - Min underbart söta dotter. Busiga, härliga, envisa otroligt vackra dotter
Theodor - Min härliga, härliga pojke. Du har så många fina sidor och visar alla omkring dig så varma känslor. Du är väldigt speciell.
Mamma - är den bästa mamman och mormorn i världen. Såklart. Otroligt klok. Ger mig trygghet och stöd i allt. Ställer alltid upp och är förstående. skit-Rolig. Förebild.
Pappa - Som jag alltid kommer se upp till enormt mycket. Obeskrivligt smittsamt glad. Otroligt kärleksfull. Speciell, så speciell. Väldigt allmänbildad, måste tilläggas. 
Anders - Engagerad och ambitiös till tusen. Finns ingen som sliter som du. Arbetsmyra nr 1. Rolig, härlig, öppen, kärlek.
Nikolina (och Tommie) - Min lill-Niko. Min min min. Du är den bästa lyssnaren och du får mig att känna mig bra. Det är väldigt bra jobbat. Jag ser mig själv i dig. Söt till tusen. Tommie som får Niko att bli så lycklig. Du e en härlig och glad prick,  hoppas du hänger med länge...Ni är alltid så gulliga med barnen.
Johanna (och Joakim) - Min alltid så duktiga storasyster. Otroligt vad du jobbar på och kommer framåt. Du kommer att bli nått stort. Det är du redan. I mina ögon alltid en förebild. Så otroligt många minnen. Joakim som verkligen är som en manlig avbild av Johanna. Alltid så rätt och reko. Öppenhjärtad.
Elvira - Lilla frågvisa Elvira. Du är för go. Du kommer att bli så förståndig. Önskar jag träffade dig mer
Gänget- ( ni vet vilka ni är.. )Galna upptåg, skratt och många minnen..... Hoppas på många, många fler. Johnny får en extra stor puss, underbara, underbara människa.
Jenny - En färsking som får mig att känna mig lugn och trygg. Du är en otroligt spontan , glad och härlig tjej som man bara vill ha av mer och mer :) smart och snygg. Är så glad att få lära känna dig. :)
Bella m. familj - Min egna Belliz. Så många minnen. Stöttar mig och hjälper mig alltid. Dig kan jag verkligen lita på. Små tjejerna som givit mig och barnen så mycket rolig tid och lek. Sötnosar. Dempa, alltid så trevliga Dempa. Du är söt som Lully ska du veta.
Jimmy - Den galnaste av dem alla. Saknar dig så det gör ont.
Elina, Jesper och Albin
John
Edith 
Janne
Vicky
kusiner
mormor och moster
Marie, Leif och Dennis - Finns inte finare svärföräldrar. Ställer upp så otroligt mycket. Alltid så välkomnande och kärleksfulla. Intresserade och lyssnande.Dennis är den bästa lekfarbrorn. Artig till tusen. Härliga skratt.
Jossan o Jeremy - Fina faster Jossan. Ambitiös och hjälpsam. Nästan för snäll. Gullig. Och Gulliga Jeremy.PUSS på er.
Inga-lill
Morfar och morbror

Så många sanna vänner. Saknar dem jag inte längre så ofta träffar. Så många underbara minnen. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Blev helt tårögd när jag läste allt du skrivit!

vad söt du är!'

Du ska veta att du är världens gulligaste storasyster, både du och johanna såklart, och jag och Tommie älskar att spendera tid med dig Simon och barnen. Älskar er jättemycket!! :)

2008-08-07 @ 12:37:17
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0