Freitag!!

Japp idag i det Fredag :)

Fredag = Städdag

Det har blivit så bara..

Har dammsugit överplanen, torkat golv, städat duschrum, torkat av speglar och tvättat massa tvätt. Underbart att städa. Inte jämt, men ibland så. Blir så fint när det e färdigt och luktar gott i hela huset. Sen får man lite träning på köpet, var helt svettig bär jag var färdig..

Sen har jag övat massa sång. Ska sjunga på ett dop imorgon inne i Kungsholms kyrka. Även fast jag har sjungit så många gånger så blir jag ändå alltid lite nervös... Tänk om jag tappar bort texten, spelar fel.??.osv. De betalar ju mig för att underhålla på dopet så då vill jag ju göra bra ifrån mig. Det har gått jättebra här hemma och allt sitter som en smäck.. så det ska nog gå bra. Sen är det så konstigt med mig. Jag blir alltid såå lugn när jag kommer in i en kyrka. Nervositeten brukar släppa så fort jag kommer in. Ibland tror jag på gud. ;)

Sitter och väntar på Niko!! Hon ska låna ut lite pengar till mig.. jag e totalt black men får ju pengar imorgon för dopet. Har middag och allt hemma men skulle vilja köpa lite godis till ungarna och lite sallad till maten. Tur att man har en snäll lillasyster som bor så nära :)

Det blir FOTBOLL imorgon oxå. Kommer säkert bli en tuffare match sverige får mot Spanien. de hade tydligen spelat ruskigt bra i sin första match så vi får se upp. Det blir samtittning ( finns det ordet, eller kom jag på det nu??) med Jenny, Andreas och Edvin. Ska bli skitskoj att träffa dem, var ett tag sen nu.

niko knackar, I´ll be back

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Det kommer gå jättebra! Det lät så fint att jag nästan blev tårögd när du övade inför mig så det kommer gå superbra!!

Puss!

2008-06-14 @ 01:00:29
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0