konstigt öga

Vaknade imorse och kände att ena ögat var helt uppsvullet. Stackars vänstra lilla öga. Vet inte varför det blivit så men folk har tittat lite konstigt på mig hela dagen ( har jag fått för mig ). Och inte är det för att jag är storbystat, blond och har urringat. Nej nej... e nog mitt öga som fått uppmärksamhet idag. "oj, stackars tjej, måste blivit misshandlad av sin karl", riktigt ekade det i hela Farsta när jag gick där.

Har stressat runt som bara den idag.

Köpt mtta på bauhaus.. o kakel.. o plastpåsar.

Blev förresten påkörd av en jävla långtradare i sidan när jag skulle in på parkeringen. Jag bara satt som paralyserad bakom ratten.. "vad gör han, stressade gubbe, han kommer ju köra in i mig, hjälp han kör in i mig" När stressgubben fattat att han skrapat upp hela sidan på min bil och att han nu faktiskt satt fast så han inte kom vidare tog han arslet ur vagnen och hoppa ur lastbilen. Vi fick tillsammans loss mig. Samtidigt försökte jag ringa Simon för att fråga vad fan jag skulle göra. Skulle nån lapp skrivas påengång?? Simon svarade inte. Gubben sa att det bara var att köpa nått billigt på biltema o putsa lite så skulle det gå bort. Hm, visst visst. Jag tog hans reg nr ( i smyg ) och ska ringa företaget vars lastbil körde på mig. Få se hur stora skadorna blev. Såg inte så farligt ut, men jag kommer inte lägga ut en krona på att nån annan körde in i mig.

Hursomhelst. Åkte till farsta. Köpte present till Bella :) Och micromat, eftersom vårt kök inte fungerar så bra nu under renoveringen. Köpte lite annat. Åkte till centrum. Lämna 2 filmer, hämta ut biljetterna till Lördag :) yihaa. Ska bli skönt att komma hemifrån lite. Äta i lugn o ro, sminka sig i lugn och ro, duscha i lugn och ro, sova i lugn och ro. SOVMORGON.

Sen har jag laggt ut träningsmaskin o ett par högtalare på blocket. Rensat garderob. Ätit 1 banan. hm... ja det var väl det.

Hämtade mina små guldklimpar på dagis och åkte en sväng till Bauhaus igen. Ville ha en liten matta oxå hade jag kommit på. Theodor var jättetrött o somna i kundvagnen. Corre "matvrak" fick en korv när jag handlat färdigt. En kille som satt lite längre bort satt o flirta ett tag med henne och började sen prata med mig oxå. "hur gammal e hon"?? osv... trevligt trevligt att man faktiskt blir lite uppskattad ibland när man e ute med barnen. Att man faktiskt kan få folk att stratta o le och inte bara sucka  för att man tar för stor plats med barnvagnen eller att barnen skriker...Härligt. Ett stort Plus var att han var snygg oxå!! :)

ciao

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Vad läskigt med långtradaren! Precis som i Ond aning ju! Har ni sett den än?
Pusspuss

2008-03-25 @ 21:34:04
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se
Postat av: Anonym

nä vi har inte hunnit :( ska försöka snart. Puss

2008-03-26 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0