Hälsar på lite...

Kikar in lite på bloggen som jag just nu inte riktigt hinner skriva i... har så mycket att göra fram tills på Torsdag och sedan hela torsdagen.. som jag tidigare skrivit...

Sitter på jobbet, sista Fredagen innan jag slutar. Känns konstigt. Hade liksom vant mig vid allt och börjat trivas riktigt ordentligt, men då ska jag sluta :( Men det ska bli spännande i höst och jag längtar efter semester och massa FRITID!!!

Så vad händer i helgen. MASSOR!!

Måste :

* dammsuga hela huset
* skrubba båda toaletterna

skriver färdigt senare, ska dra till lektion

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Foto kl. 09.15

Aulan kl. 10.30

Lunch kl. 11.15

Utspring kl. 13.00



Haha det är klockan ett. Blandade ihop det bara för att Ullis hade klockan klockan två =)

Hahaha ja du visar iallafall att du verkligen tycker våra hår är snygga :D haha sötis

2008-05-30 @ 12:22:10
Postat av: Nikolina

Fick reda på nu att min klass har fixat flak. Men det kommer kosta 650 kr var typ, och flera har säkert inte råd så då blir det ännu dyrare. Men om alla betalar så kanske jag också har råd och då åker ju jag flak istället. Förlåt om jag krånglar till det för er nu :(

2008-05-30 @ 14:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0