paradise....

Jag gör en lång historia kort...

Jag o Bella satt på Medis och åt hamburgetalrik och mös i solen innan vi skulle till båten. Annica hade mått lite dåligt under dagen , så hon o kompisen Anna kom direkt till båten..

Vi gick till hytterna o slängde av oss alla grejer, sen gick vi upp och lyssnade på en söt trubadur ( Jakob va det han hette va?? ) Annica o Anna åt lite och jag och Bella körde på med drinkar..jättegoda drinkar som hette absolut symphony ( prova om ni åker paradise ) sen blev det tax free och sen föris i hytten. Massa dricka, klädprovning och girltalk..

Vi fortsatte kvällen med karaoke " Empty roooooom" och sen lyssnade vi på massor med schlager.. :) Vi dansade och hade oss...

Ja, sen vet jag inte riktigt vad som hände.. jag var rätt veck.. det var Bella oxå som gick ner och sov vid 02-tiden nångång tror jag det var. Hon behövde sova ruset av sig..De andra tjejerna gick oxå ner ( förstår verkligen Annica som hade mått dåligt hela dan o sen inte druckit nått)...
Jag festa vidare på dansgolvet med massa roliga killar.. somnade sent.. och vaknade tidigt. Sen blev det soldäck större delen av dagen. Jag o Bella som var uppe vid 08 käkade bufé och satt ute och verkligen njöt av solen. Trots att vi var något bakis var det riktigt nice...

Vi avslutade den lilla trippen med lite karaoke och ännu mer schlager.. MMM!!!!

Har fått mersmak. Igen. Trots att jag fortfarande e seg efter resan..

lägger in några bilder. Tack tjejer för rolig kryssning.

PÖSS

                


         

1. Jättefin bild på mig o Bella.. eller inte...
2. soligt på däck
3. Så ja!!!
4. Jag och Anna ( supertrevlig tjej som jag träffa för 1:a gången)
5. vet inte vad jag håller på med faktiskt.. Tack Niko ( tommie ;) ) för lånet av skärpet
6. Karaoke och Bella var så söt som stod längst fram och vifta med armarna!! Tack för lånet av klänning Annica :)
7. "near, far, wherever you are..." Var det inte Annica som skulle stå så där???

Vet att det blev mycket bilder på mig.. men vet ju inta vad som e ok för er andra att jag lägger ut. Så jag tog de "snälla" bilderna.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Snygga bilder :)
Tack :) Ja, det är synd att du inte kommer men vi kommer ju ändå fira så mycket på själva avslutningen :) Viktigast att du kommer då!
Pusspuss :)

2008-05-07 @ 14:33:48
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0