sorry..

Hann inte skriva färdigt igår..

Har precis städat hela huset och ska ta en snabb dusch och sen sticka.. ska åka o köpa GLASÖGON!! Testade synen igår och jag behöver när jag kör bil, tittar på tv och när jag är bland mycket folk, typ badstranden?! Har svårt att fokusera blicken tydligen, o ser inte bra på långt håll. Så nu ska jag som resten i familjen "glasöga" förskaffa mig ett par snygga bågar ;) Here I come!!

Sen blir det nog lite vila i solen hoppas jag på. Är ju SÅ fint väder.

Puss och kram gamla julgran!!

Det blev 2 par glasögon. Svarta bågar på båda. Får dem om ca 1-2 veckor. Längtar faktiskt, har tyckt det blivit så jobbigt att köra bil på senaste tiden när jag inte ser ordentligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0