Frisör

Idag har jag jobbat på Björkhagensskola. Det är en stor skola med många elever och lärare vilket ger en del vik, när man har tid och ork. Just nu är jag ganska pigg och passar på att jobba lite på våra skolfria dagar.

Efter jobbet åkte jag och klippte mig på Plainers i farsta., De är såå duktiga där, speciellt Henrik som jag brukar gå till. Han beskrev mitt hår som "helt förskräckligt ojämnt" som resultat av Simons klippning så det var ju tur att jag gick dit ;)

Jag ville ha åpret jämnt, men inte rakt, utan mer "hackigt" och lite vild och busig look. Henrik tyckte det var svårt med tanke på att mitt hår e så tjockt, men tunnade ut det en del och klippte och hade sig. Det blev mer åt "söta skolflicke - looken" om ni frågar mig men riktigt skönt att få det kort. Ett tag iallafall, det växer så fort


S
vårt att få till en bra bild på sig själv, där man ser håret i sin helhet.


Uschi buschi. Jag har såå ont i halsen. Tror jag blivit smittat av Niko som haft halsont några dagar :( Jag hade ont igår kväll oxå men under dagen har det varit bra. Nu är halsontet dock tillbaks igen på kvällen. Wierd.

Puss och hej / Nyklippt tjej


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Skyll på mamma... hon smittade mig ;)

2009-04-15 @ 23:41:24
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0