Helgens bilder...

Jag vet. Jag e riktigt seg. Men här kommer lite bilder från helgen ( dock ej den första ). Riktigt vår/somrig helg :)



Ibland e man trött...



Efter skolan i fredags hämtade jag ungarna och gick hem till altanen och sola och softade. Theodor hämtade vatten i en vattenkana uppe från badrummet som han sedan hällde ut i en upponervänd pool. Barnen fick för sig att de inte bara skulle doppa fötterna i det 1 cm djupa vattnet utan de ville bada helt....



I lördags var vi på varvet i solen och tittade när Anders sjösatte båtar. Han körde den stoooora trucken som Theodor fascinerat åkte med i ett bra tag...





Tjåckiiis. Japp, + 15 kg redan i vecka 20.. underbart!! Men en söt bebis kommer vi få. Så det e värt varenda kg..

Vi avslutade dagen med grilldebut på altanen. Alltså vi satt UTE och åt.. Johnny, Jenny, Andreas och bus Edvin var här :) Mycket och god mat blev det:





Jag var givetvis tvungen att äta för 2 ;)

Andreas: VArför tar du alltid kort på all mat?
Jag: det e min enda last.. ( att ta mycket kort alltså, kanske att äta oxå för den delen...)



Edvin fann kaffekannan väldigt underhållande. :)

Hoppas, hoppas att det blir lika fint väder i helgen. Då blir jag lycklig. Eller lyckligare...

Nu ska jag springa upp och slå på tv:n och glo på Greys anatomy.

puss och hej



Jag , Simon och Andreas i somras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0