kurslitteratur, skavsår och bus hos Bella

Igår tog jag på mig mina nyinköpta skor och bagav mig tillsammans med Roy in till den kungliga huvudstaden. Roy hade inte käkat frukost, trots att klockan var närmre 13 när vi kommit in till stan, så det blev ett stopp på burger king först.






Sen tog vi en liten prommis till mästersamuelsgatan ( visst heter den så Roy??, eller blandar jag ihop nu??) där vi letade ny kurslitteratur på Akademi bokhandeln.
Vi hittade bara 1 endast bok. Den vi ska läsa först fanns inte, men som sagt 1 ex av den andra bok vi ska läsa. Vi bestämde oss för att dela på den. Inte bokstavligt, men ur ett ekonomiskt perspektiv. Den får ha ett varanan vecka förhållande mellan mig och Roy helt enkelt..

Vi firade vår nya bok med kaffe, jos och morotskaka på Wayne´s..



Efter trevligt fikande begav vi oss mot tåget igen. Jag började känna av de nya skorna rejält, men hade varit duktig och packat ner plåster så det var bara att sätta på..

Jag hämtade barnen så fort jag kom hem och vi tog en prommenad ner till Bella, tjejerna och Dennis. Simon kom oxå senare så hela familjerna var samlade. Trevligt, trevligt. Bella lagade god chili con carne som vi åt. Sen blev det bus för barnen och skitsnack i köket för mig och bella. killarna snackade fotboll i vardagsrummet... Vi var väl måttligt intresserade kan man väl säga...

Har ett roligt "ta bort" - kort på Dempa. Besparar honom det så länge..

Nu ska jag snart iväg och ombesiktiga bilen och byta till sommardäck. Försöker få tag på Niko för lite sällskap, men jag tror hon sover den sooovpåsen.

Imorgon e det dags för UL..

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0