Magen!

Magen blir större och större...

Tror att jag är i v.19 nu, men när vi gör ultraljud på torsdag får vi veta mer exakt. Det ska bli riktigt spännande och jag e ganska nervös måste jag säga. Jag har haft en känsla under hela graviditeten att nått inte är som det ska..

Här kommer massa magbilder jag försökt mig på att ta:



Magrutorna syns inte längre... ;)



Undrar vem som gömmer sig därinne?!










Notera att jag har REN spegel :)

Började dagen med att städa övervåningen. Tvättade vårat sovrumsfönster och speglarna oxå.

Har precis avnjutit en grekisk sallad på våran soliga balkong och ska nu fortsätta städandet på mellanplan.

Puss och hej / Stormagad tjej

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Fin mage <3 :)

2009-04-06 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0