rent fönster!!

Japp! Nu är iallafall köksfönstret rent efter en lång vinter..

Lektionen idag var inställd :( och ungarna hade feber så det blev såklart jag som var hemma med dem. Jag försökte få dem att vila så mycket som möjligt under dagen och passade på att fixa lite här hemma. Tvättade köksfönstret, skruvade ner 3 hyllor ( som jag tycker bara är fula och i vägen ) dammsugade och lite sånt..



Fy fasiken vad skitiga de var! Såg värre ut när jag plockat bort gardiner och växter.



TITTA!! Man ser ut.



Myysigt



Fina ( något ostämda..hm.. ) piano. Har plockat ner 2 fula hyllor och massa krafs och ställt dit den största växt jag äger..



Måste bara visa upp min lyxiga måndags middag. Fetaost fyllda kyclingfileér, hackelbackspotatis ( som jag provade att göra för första gången ).

Idag blev det inte lika lyxigt. Potatis och fiskbullar.

Har inte haft det roligare än så idag. Känner mig lite instängd. Som tur var kom mamma förbi och piggade upp oss lite.

Nu står ungarna där uppe och ropar på mig. De sover visst inte, vilket jag trodde.

Puss och hej / instängd tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0