Brun som en bajskorv..

Känner att jag inte rikigt orkar blogga på riktigt. Med det menar jag att jag egentligen inte skriver så mycket utan fusk-bloggar med hjälp av alla bilder. Vet inte varför jag inte får till skrivandet. Känner mig alltid lite för stressad för att kunna samla mina tankar och skriva ner dem..

Idag har det iallafall vait en himla skön dag. Jag tog en sovmorgon och sedan pluggade jag lite. Efter det städade jag övervåningen innan jag sprang till dagis och hämtade de små. Vi åkte ner till Bella, tjejerna och deras fina lekplats och var ute en låång stund.



Filippa försöker skjuta på så gott hon kan med sina 11 kg..



Det e kul att bolla



Mellis på Bellas fina baksida.



Mysiga baksidan



Tjejerna tog prommenad med bebisarna



Fina.

Efter en härlig eftermiddag hos Bella åkte vi hem och fortsatte att njuta på vår u n d e r b a r a balkong. Den är så solig och fridfull.





OOH, DAMN, vilken solbränna jag lyckats införskaffa mig..
Hittar du nått skoj Corre?



Gosigt värre.

Till middag blev det god pizza. Vi fullkomligt överröste degen med ingredienser.

* Tomatsås

* Skinka

* Tomat

* broccoli

* färsk ananas

* färska champinjoner

* lök

* fetaost ( rekommenderar jag starkt att lägga på pizzan. Supergott )

* riven ost




Fredagsmys med "Amigo". Efter middagen spelade jag piano och sjöng ett tag innan talang började. Jag och Theodor tyckte att "Knäckebröds-dansen var roligast :)

Simon kolar "kill bill" på tv:n just nu och barnen sover gott. Första sekvenserna av filmen bestod av slagsmål, vilket gjorde att jag snabbt tappade intresse för filmen.

Jag tänkte slösurfa lite innan det blir hopp i säng.

Puss och hej / Solbrun tjej ( eller inte.... )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0