Das Kräftskiva -09

Tyvärr hade både Corre, Theo och Simon fortfarande feber igår så det var bara jag som kunde åka iväg på kräftskiva..

Svängde först förbi Simons föräldrar och hämtade kräftor som de fångat till oss. De såg hur fina ut som helst..

Sen bar det av till Johnny där en riktig kräftskiva, med allt vad som hör till, hölls. Många goa vänner var där, så jag stannade lite längre än bara nån timme, som tanken var när jag åkte dit...

Lekar, massa god kräftskivemat, hattar, sånger, musik och fylla :). Ingen fylla för mig dock, men ibland räcker det gott och väl med att bara titta på... ;)



Lekdags





T och M:s fina Felicia kollade in min mage



Kolla in kräftorna



Glada pojkar



Söta alv-troll-alien Jenny



Seriösa föräldrarna



Yeah Dempa



Das värd



Erik tog en powernap för att orka med kvällen...





e det killen i scotts?



Söta paret

Bilder tas bort om så önskas!!

Nu är det bara 10 ( snart 9 ) dagar till BF. Imorgon är det sista chansen för lill*n att titta ut för att bli ett Augustibarn..KOM IGEN!!!

Puss och hej / Tjocker tjej


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Det är lugnt! Bara kul att få träffa sötnosen trots att hon var sjuk. Var bra att hon mår bättre :)

Hon försökte leka lite igår men somnade medans hon höll på.. så söt..

får komma förbi någon dag och träffa er. Saknar alltid er :)

Kram!



Bara och ringa när ni behöver hjälp!!

2009-09-02 @ 15:38:26
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0