Nedräkning..

26 dagar kvar till beräknad förlossning!!

Nu befinner jag mig i V.37 och nedräkningen har börjat.

Bebisen ÄR färdig. Nu är det bara lite extra hull den ska lägga på sig. I ärlighetens namn så tror jag bebisen redan har hull så det räcker så den kan lika gärna titta ut :) Snarast.

Bebisväskan är packad. Bebiskläderna är tvättade. Bebisrummet nymålat och spjälsängen på plats.

Mina dagar är extremt enformiga och långtråkiga. Jag sover så fort jag får tillfälle, dricker i mängder ( och det e inte dagens jag pratar om, ni som får för er det...), äter en del ;) och försöker ta hand om barnen så gott jag kan. Lite handikappad känner jag mig då andnöden sätter in och magen börjar värka bara av att försöka sätta på ungarna skorna, eller ta upp nån leksak från golvet.

Graviditeten har besegrat mig.
 
Jag är besegrad.
 
Alltid tidigare har jag låtit min starka vilja styra och aldrig låtit kroppen ta över mig, så som den nu gjort. Jag ger mig. Struntar i allt som jag annars finner väldigt viktigt. Som att städa, laga god mat, rensa och fixa osv. Jag lägger mig. Och väntar. Hoppas väntan inte blir alltför lång bara...

Nytagna bilder i V.37














Nu har jag varit vaken i en hel timme så jag måste nog avsluta här för att gå och sova igen...

Puss och hej/ besegrad tjej


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh så fin magen är! Men jag "förstår" att det måste vara tungt och jobbigt nu. Tror vi alla bara vill att han ska komma ut nu. Längtar jättemycket efter att få gulla med bebis!

Vi måste ses någon dag. Laga middag eller så? Jag kan stå för lagningen! :) Saknar dig, Simon och barnen. Var ju fera dagar sen sist nu.

Kramar!

2009-08-14 @ 23:44:27
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0