Pool och Pippi

Dels tyckte vi att ungarna växt ur bebispoolen vid dethär laget, och dels så ville jag oxå kunna doppa min stora svettiga kropp,  så vi åkte och köpte en ny pool. Först tänkte vi slå till på en ritigt stor, 2500 Liters pool.
 
Men med lite övervägande gällande plats i trädgård, jobb med tömning osv så valde vi en liten mindre 1000 Liters pool istället. Barnen var såklart riktigt uppspelta över en sån STOR pool och jag o Simon blev oxå sugna på ett dopp. Under middagen fyllde vi poolen och sen lekte vi hela familjen i den :) Mysigt. Får se om Simon bjuder med grabbarna hem efter volleybollen imorgon för en test badning ;)




Theodor var så glad över att kunna simma i den..



Sajmåån



För några dager sen var Cornelia såhär söt när jag hämtade henne från dagis. En av fröknarna hade pysslat med barnens hår och Cornelia hade fått Pippi flätor. Stor lycka. Hon posade som den teaterapa hon är, när jag ville ta kort på flätorna..






Imorgon väntas lunch med Simon på söder och sen MVC besök. Jag kan gärna stanna och trycka ut den om de nu skulle vilja det. Det vill iallafall jag....

Himla tjat på mig, jag vet, men längtar så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0