Tunga magen..

Magen bara växer och växer. Vi var på en tillväxtkontroll nu i veckan och det visade sig att bebisen är ganska stor. 22,8 % STÖRRE än vad den beräknas väga i den graviditetsvecka som jag befinner mig i. Vikten beräknades till 2800g.

Så vad väntar den på ?! Det e väl bara att börja packa ihop där inne och flytta ut??!! Iallafall om 1, 2 veckor nånting?

Att vänta 5-7 veckor till känns oändligt och jag är minst sagt trött på att vara gravid vid dethär laget. Det är inte spännande. Det är inte mysigt. Det är i ärlighetens namn bara väldigt tungt och jobbigt och jag fungerar inte alls som jag brukar. Jag är konstant trött och seg. Sover dåligt. Vill ha tillbaks mitt vanliga väldigt pigga jag.

MEN när den lilla kommer ut.. DÅ blir det spännande och mysigt till tusan. Vill snusa på den lilla krabaten.

Försöker få bra bilder på magen genom att ta bilder på mig själv i spegeln. Blir väl sådär bra, men magen syns ju iallafall..


V.35





Framifrån. Gamla piercinghålet är något utdragen..

Ja ja. NU ska jag och stora magen ta en dusch och försöka komma i nått av kläderna. Får väl bli de STORA mjukisbyxorna med hål i. Kul.
 
Nä usch, nu får det vara nog.

Bebis
: KOM ut. Jag längtar efter dig.

Kilon
: FALL bort ( önskedrömma kan man ju ), så att jag har nått vettigt att sätta på mig och orkar prommenera mer än 200 m utan att tappa andan..

Trött och seghet
: FÖRSVINN. Och stanna borta. Jag vill leva.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0