2-års firande, melodifestival och Heron City...

Ja så har våran helg sett ut. Igår var vi och firade Filippa som fyllde 2 år. Vi käkade massor av tårta, bullar och kärleksmums och barnen hade skoj och lekte :)



Söt Filippa 2 år!!







Fina




Hm, undrar vad Dennis ritar som är så intressant?

Sen åkte Simon och Theo till Simons föräldrar och jag och Corre mötte upp pappsen och Elvira i centrum. Vi handla lite käk och gick sen hem i regnet och lagade en stor lasagne. Niko och Tommie kom oxå och vi käkade och kollade på melodifestival.





När pappa och Elvira åkt hem för att sova fortsatte partajet en stund till. Niko och Tommie hade en låååång brottningsmatch som jag med spänning följde " Ärligt Tåmmi, det e så slut, så jävla slut" skriker Niko där hon ligger på golvet med en kittlande Tommie över sig... Efter ett tag hade de tagit slut på sina krafter och vi påbörjade filmen " seven pounds", men Tommie drog efter en stund ( skulle på rave??), och jag och Simon ( som kommit hem ) somnade i soffan rätt snabbt. Det blir att se färdigt en annan dag..



Idag har vi varit en sväng på Heron. Vi bytte våran filmkamera som bara efter nån månad gick sönder.



Sen fick barnen välja middag, gissa vad det blev??












Jag och Simon fular oss.


Efter det åkte vi hem och tittade på lite gamla band. Vi tittade på ett närCornelia var bebis vilket både hon och Theodor tyckte var jätteskoj. När barnen lagt sig blev det Beck för våran del.. Ska upp och sova nu.

Puss och hej / Mcdonald´s tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0