Fartfylld dag.

Idag var ungarnas dagis stängt. Som tur var hade jag ingen lektion i skolan så jag missade inget genom att vara hemma. Eller hemma och hemma.. Jag passade på att sticka till stan och köpa kurslitteratur. Barnen var med såklart. Och Roy.  JUst det, glömde nästan att innan vi åkte så städade jag i 2 timmar :) very good, gummisnodd!! Barnen passade på att busa när mamma inte hade tid att springa efter dem hela tiden..







På akademi bokhandeln var det fullsmockat. Efter en stund förstod vi varför: Bokrea. Theodor som älskar böcker satt en lång stund vid barnböckerna och kollade runt. Vi ( jag ) hittade några bra och lärorika böcker :) som jag köpte för ett bra pris :) Sen kurslitteraturen för ett mindre bra pris :(


Efter det sprang vi in på donken. Roy smällde i sig en big mac och vi andra som redan käkat lunch nöjde oss med lite dricka. Sen tog vi tåget. Hoppade av på söder och gick till pappa Simons jobb och hälsade på. Sen gick vi till greken och åt glassbomber med johhny boooiy.





Vi kom hem för en liten stund sen och barnen softar framför fredags bolibompa. Själv ska jag slänga in lite bilder och sen upp för att käka pizza som Simon snart (förmodligen ) kommer hem släpande med.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0