give me PASTA-SALLAD

Har blivit helt såld på pasta-sallad senaste dagarna. Igår bjöd jag Niko och Tommie på lunch. Det blev pasta, sallad, majs, rödlök, fetaost, paprika, körsbärs tomater och grillad kyckling. GUUUD så mumsigt det var. Idag blev det grekisk pasta sallad till lunch..





Är sugen konstant.

På pasta-sallad.


Niko och Tommie softar i soffan

Har haft en kul dag i skolan förresten. Åkte med mamma  på tåget in till söder, vilket alltid är lika trevligt :) Lyxigt att få träffa henne sådär en stund på morgonen. Sen blev det musik. Jag och P höll i röst uppvärmning idag så vi träffades en stund innan vi började..
Sen blev det 3-timmars pass med Martin.

Efter plugget spelade vi ensemble vilket alltid e lika skoj. Min tur att spela trummor och sen gitarr på en annan låt. Trummor e GRYMT kul att spela men gitarr, njaaa, sådär.. Inte min grej alls känns det som . Men ska lära mig. Måste. Vill.

Efter det tog jag o Roykan en prommis till bussen. Vi köpte en varsin Sandwich (glassen alltså) på vägen som vi mumsade i oss i den vackra (vår !!! ) solen som lös. Det kändes iallafall nästan som vår. Det resulterade i att det blir grillad kyckling, potatissallad, baguette och sallad till middag. Det äter jag jättemycket av på våren. Sånna dagar när jag får sånt där härligt vår pirr i kroppen och allt känns så bra. Så kändes det idag.

:)

Tempot verkar skruva upp sig lite i musik kursen. Vi har fått en del nya uppgifter och utmaningar att ta oss an. Me like.




dagens middag

Puss och hej / pastasallad tokig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0