gräddfilsås!!

TRÖTT idag oxå.. så fruktansvärt trött. Ni som inte vet anledningen kanske smått börjar klura ut vad detta kan bero på.....

Hur som helst... sov till 12.00 !!!! Vilket är väldigt länge för att vara jag. Senast jag sov såhär var i tonåren nångång. Sen tog jag rätt på massa ren tvätt som skulle in i garderoben och byråer.
Ja, det e väl ungefär det jag har gjort idag.

Är så less på att vi alltid äter samma mat här hemma så satt och kika runt på internet och hittade 3 rätter som vi ska äta närmsta dagarna ( alla typ tagna ur skolmatsedeln :) Ha ha, ärligt så finns det minnen från vissa rätter som jag faktiskt saknar.

Fiskpinnar, potatis och GRÄDDFILSÅS blev det idag. Själva såsen e det speciella. Det smakade f-n PRECIS som det brukade göra i skolan så jag blev riktigt nöjd.

Imorrn blir det Lappkojs med rödbetor och på Onsdag tänkte jag göra nån bacon och broccoli gratäng med pasta och ost och grejer i ugn.

Simon kom hem med överraskning. Efterrätt beståendes av exotiska frukter, grädde och päronsoda och pommac. Mysigt att lyxa till det en vardag sådär och ungarna var minst sagt glada.

Senaste dagarna har Simon minst sagt varit helt underbar. >Han lagar mat, tvättar, lägger barnen osv... :) TACK simon, jag behöver verkligen avlastning just nu.

Jag kan nog vara knepig att ha att göra med just nu..



ÅHHHHHH vad gott.












Min toker



Min toka




Niko kom förbi en sväng oxå. Alltid kul att träffa Niko. Hon var snygg och skulle iväg och dricka drinkar med kompisar. Lät ju ganska trevligt måste jag säga...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0