Himla sjiiiiiiiiiit mamma!!

Hela förra veckan var barnen sjuka. Cornelia fram till torsdagen och på fredagen var Theodor sjuk, vilket han fortfarande är. Han lånade 2 filmer av farfar igår när vi var där en sväng som vi har legat och tittat på större delen av dagen. "Bambi" och "Långben". Jag har också försökt mig på att skriva redovisningen av VFU-veckan som ska skickas in senast idag. Jag blev klar för en liten stund sen och ska nu sega resten av kvällen eftersom jag inte heller mår så bra. Har världens huvudvärk, är förskyld och lite hostig.

Theodor är rolig han. Antingen kallar han mig för "himla sjiit (skit) mamma" eller "min snällis mamma". Det sistnämnda används betydligt flitigare som tur är. Det är svårt att inte skratta när han kör med detdär sjiiitmamma, vad han nu fått det ifrån. Det låter rätt kul, men självklart spelar jag lite ledsen
varje gång så han föstår att man inte ska säga så.

Igår spelade Jeremy sin sista hockey match för säsongen så vi var där och tittade. Sen blev det mys framför brasan och god middag hos Leif och Marie. De hade spelat in E.M.D på sin tv så jag satt och kollade 10 gånger om tror jag. Martin Stenmarck är passé, nu är det E.M.D Mattias som gäller .. ;)









GAAAAAH!! NU börjar veckans absolut bästa, mest underhållande program : "familjen annorlunda" på kanal 4...

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0