Sune!!

Ja så heter min far!! Det är en riktigt härlig prick det ska ni veta.



Efter skolan skyndade jag mig iväg till trånkan för att kika på en lägenhet som pappa är intresserad av. Sen köpte vi lite fikabröd och gick upp för "helvetes backen" till pappas lilla lya. Vi fikade gott, snackade och satte oss och surfa lite på datorn. Kollade på satellit bilder på Paris b la.. Måste ju åka dit nångång, vilka byggnader det finns där.

Ja, sen var det ut i snöslasket igen. Slapp laga middag idag eftersom jag kom lite senare än vanligt. Simon hade kirrat tomatsoppa och makaroner som jag snabbt surpla i mig. Riktigt gott. Mamma var här på besök oxå :)

Ska lägga upp en bild jag tog imorse innan skolan. Jag är URUSEL på att fixa håret snyggt ( brukar iförsej typ aldrig försöka ) men idag fick jag till det :) Ja, för mig är dethär iallafall snyggt!! Annars är det bara ruffs eller uppsatt i toffs, men det lönade sig att sova i fläta.



Jäklar, var ren spegeln e. Det måste vara världsrekord :)



Nu kommer snart Niko och Tåmmie med filmen "låt den rätte komma in"

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0