09-01-08


Jag och Roykan spenderade em på akademibokhandeln för att leta efter den nya kurslitteraturen...




.. men Roy kunde inte slita sig från att peta på alla gosedjur och leksaker...

Runt och runt vi gick men hittade inga böcker. Till slut frågade vi  en ur personalen om hjälp som kunde konstatera att 2 av de 4 bäcker vi skulle kika efter var slut!!! Happ det blir att åka in igen nångång nästa vecka. Vi hittade iallafall de andra två böckerna på helt egen hand och tog 2 av de 3 sista exemplaren. YIHOO.



                                                            HELT underbar kurslitteratur, kan INTE bli bättre....
                         Bunar, Johansson och Richardsson: SLÄNG er i väggen. SÅHÄR ser riktiga böcker ut... ;)


                                                            Jag är uppslukad av musikens värld.....


.. Däremot har jag blivit dålig på att komma upp på morgonen.. Gick upp 7 imorse och fixade barnen för dagis. När de stuckit iväg ( ja alltså, de gick inte själva till dagis utan hade en snäll papap som följde med ) var det tänkt att jag skulle börja plugga. Sängen lockade dock enormt och en tänkt timme i sängen blev 2,5...

Nu har jag dock skrivit ut en tuff rapport som ska läsas och förhoppningsvis förstås..

Ur högtalarna strömmar musik. Programmet blandar listan som den vill eftersom jag inte valt några låtar eller låtlista. Lite kul blandning blir det.. För en stund sen spelades nån jullåt, efter det Bailando ( som är sommarlåten nr 1 ) och nu Alicia keys...

Dags att sätta igång.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0