Full fart!!


Igår tog jag en rejäl sovmorgon. Jag kom inte upp före 12... Simon kom upp med smörgås och kaffe på sängen vid 10.00. Gulliga. Han tyckte nog det var dags för mig att pallra mig upp, men det gick inte att komma upp. Till slut så. Vi åkte till Bella, Dennis och barnen senare på dagen vilket var väldigt mysigt. Barnen hade roligt och lekte.




Simone och Theodor spelade "vem där"



Söta




Till middag lagade vi pepparbiff, vitlöks bearnaisesås och kroketter. Sådär lagom nyttigt...




Jahapp... såhär kan det se ut en vanlig kväll för familjen Gustafsson/Julin. Kan tilläggas att Tommie började blöda näsblod en liten stund senare. Överansträngd???

Vi spelade "vem vill bli miljonär" och käka chips. Mysigt. Älskar att vara med familjen, finns inget bättre.

Idag gäller tvätt stugan för hela slanten. Ett riktigt söndagsnöje...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0