Hel dags läsning..

Jahapp, så vad har dagen haft att erbjuda? En bok som jag ännu inte påbörjat läsa men som måste vara utläst snarast.

Jag satte mig i 6 h och läste....

Sen såg jag knappt vad det stod i boken utan allt var suddigt så jag kände att det nog var dags att sluta..




Jag har gjort up en liten planering inför pluggandet de närmsta dagarna och ska jag hålla mig till den måste jag hunnit läsa ca 40 sidor till innan denna dag är över. Det ska nog gå. Är en intressant och lättläst bok som egentligen alla borde läsa för att förstå hur skolsituationen påverkas av den valfrihet elever har att själva välja skola och varför skolorna kan vara så olika med tanke på vad eleverna på den enskilda skolan har för socioekonomisk status och habitus.

Theodor önskade köttbullar till middag och eftersom jag laggt fram köttfärs ur frysen hade jag möjlighet att besvara hans önskningar. Det blev "mini-köttbullar", Nalle puh pasta och kokta grönsaker.









Men inte för mig!! TITTA!!

BILDBEVIS 1 på att jag är nyttig.
Middag: Quornbiff med kokta grönsaker och lite creme fraich med sweet and sour sås.
Nu ska ni "vissa" familjemedlemmar få se att jag inte smockar i mig så mycket onyttigt som ni tror. Såhär ser det ut på vardagar, de flesta iallafall...


:)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Tommie sa så imorse när han låg och sov.. hehe.



Vad duktig du är som pluggar och äter nyttigt! :)

Jättesöta bilder på theo o corre <3

2009-01-07 @ 20:13:51
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0