Helgen..

Blää vilket uschigt väder, man blir om möjligt ÄNNU segare än vad man redan är..

Theodor åkte till farmor och farfar igår för att basta, sova över och åka på museum idag, så vi hade bara 1 vilding hemma...

Jag, Johnny och Simon gjorde en stor lasagne :) mums..
Strax efter 16 kom fam Britz/Dagerholm och vi åt massa god mat. Sen spelade vi "my band" som Johnny plockat med sig. Riktigt roligt var det, trots att Johnny den filuren kunde alla riff utantill ;)
Vi spelade oxå "Buzz" som ni säkert sett reklam på tv för. Roligt det oxå men det gällde att vara riktigt snabb i sina tryck vilket egentligen inte spelade nån roll när über snabba spel profset Johnny var med..


"ÖH, tittar du på mig eller?? Ville du nått?"


 

















Barnen e helt fascinerade över Andys briljanta gitarrspel




Ha ha ha, vilken teaterapa dottra mi är.  Det var nått hon inte fick som hon ville och då kopplar hon på den "sura "minen..



MMMMMmmmmmm, lasagnatsio




YEAH, MY BAND!!














CAROLA 25 år som artist. Jag vet att många tycker hon är divig och har en jäkla massa åsikter om henne. Jag tycker hon är en riktigt bra artist, en riktigt bra sångerska och imponeras av allt hon gjort i sin musik karriär.








Jag hade bestämt mig för att ALDRIG lägga upp sånna där "töntiga" bilder på saker jag köpt.. men men.. nu har jag gjort det iallafall...



Klänning från MQ. Stor och sköön.





2 "vanliga" tröjor. VAd kan mer sägas.. Jag saknar alltid nått att ha över linnet så nu har jag iallafall några alternativ..

PUss och hej, farbror Frej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0