instängd!!

Så känner jag mig just nu.

Har ENDAST suttit framför datorn idag och skrivit. 2 vändor upp till köket har det blivit. För att hämta macka och kaffe ena gången och för att stressa i mig lite mat andra gången.

Jag har nu blivit klar med den 2:a tenta frågan och ska snart börja med den 3:e och sista frågan. Jag kommer få sitta till 2,3 tiden inatt också vilket känns väldigt uppmuntrande. Jag har räknat ut att jag rätt så rejält kommer  överskrida gränsen för antalet ord, vilket kommer leda till att jag imorgon får försöka solla bort oviktig text innan inlämning...

Här är fråga nr 2:

"Ulla Johansson tar bland annat upp kroppens fostran och disciplinering i samband med skapandet och upprätthållandet av kön i läroverken. Ge exempel på hur detta kunde gå till, och diskutera hur könskonstruktion kan sägas vara närvarande i nutida skolor. "


Såpp, hoppas ni andra sett solens sken idag och varit ute i den friska luften. Jag känner mig som en zombie. Ska nog sova ute inatt.

puss och hej / en instängd grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0