Jag är tillbax...

Japp, så sant som det e sagt. Jag har dammat av tangentbordet och är redo att blogga igen..








Det har vart en galen höst med många nya människor och helt nya rutiner då studerandet drog igång i Augusti. Det har vart ganska tufft att komma in i pluggandet och jag känner att jag inte riktigt hunnit med allt jag skulle velat. Nu känns allt dock mycket lugnare och jag ska försöka organisera min tid så jag hinner göra sånt som jag satt åt sidan förra terminen. Blogga, träna, hitta på mer med mina barn och kompisar och bara ta det lugnt då och då är en del av de saker jag har långt upp just nu på min prioritetslista.

Iställer för att fösöka skriva allt som hänt gällande ditt och datt komemr jag istället bara kasta tillbaks mig själv in i bloggandet som att jag aldrig varit borta och fortsätta skriva på om sådant som just nu rör sig i mitt lilla huvud...

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0