Mamma Matilda leker frisör...

.... och då kan det gå såhär:


Ha ha ha, gud vad.. hm, vad fint det blev !! Eller nått. Hon ser JU ut som en liten pojke :) Ser ut som jag och Johanna gjorde när vi var små och pappa hade klippt oss. Alltså som 2 riktiga små bus killar med pott frisyrer.


Cornelia var iallafall SÅÅ nöjd med sin nya klippning och gick runt och mallade sig mest hela kvällen igår.

 

Min toka. Min trollunge. Min älskade tjej, sötast i världen.

Snälla!! Hata mig inte för domhär bilderna när du blir stor ?!




Idag har jag vart i skolan och haft redovisning om rapport. Vi fick besked på en gång om betyg och vi blev godkända :) Imorrn följer repetition av böckerna innan hemtentan dimper ner kl.16.00....
Då blir det uppladdning av kaffe, godis och läsk, vilket kommer följas av otaliga timmars skrivande...OOOOOHHH.
KL. 16.00 fredag är det inlämning. Sen blir det att sova. Hela helgen.

Puss






Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hahaha gud vad sööt hon är!!!! Lilla pluttCorre !<3

2009-01-13 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0