Myskväll hos Bella


Pappa Simon skulle på mässa med jobbet idag så jag och ungarna passade på att åka ner till Bella som också hade sin man på vift :)

Bella lagade mumsig lasagne som vi sedan mumsade i oss allihop. Sen blev det lek/spelande/busande så det slog härliga till..

De lugna stunder som fanns kikade jag och Bella på Ullareds hemsida eftersom vi e sugna på att åka dit och shoppa loss :) Det var jättemysigt nere hos tjejerna, riktigt kul för barnen oxå. Vi får bli bättre på att hitta tillfällen att ses. Love.

Eftersom jag e trött som vanligt these days, så slänger jag in några bilder innan jag slänger mig i säng..



Tjejligan på ena sidansoffan och den något glesa killsidan i andra änden..




"ÅHHHHHHH, HOPP!!"



"HOPP"




"In tyyyr"

Snygg rumpa Belliz btw










Godis skålen blev väldigt central när den togs fram!!





Puss

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh ullared !!! Vadå aviiiiiiis!

Söta bilder på ungarna, som vanligt ! :) <3

2009-01-31 @ 22:34:20
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/
Postat av: Matilda

Häng på till ullared, det e ju bättre ju fler man blir så kan man splittra på bensin pengarna..så blir det inte mycket alls.. kanske kan hitta en 4:e som vill följa med oxå!!

2009-02-01 @ 00:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0