Nu är det nedräkning...

Om exakt 1h och 17 minuter får jag hem tentan. Jag måste erkänna att mitt lugna jag sakta börjar förvandlas till mitt nervösa, jobbiga jag..

När jag väl får tentan är det dags att hämta ungarna på dagis och kan inte börja skriva förens framåt 20 tiden ikväll. Jag har nu på dagen därför förberett mig så gott det går. Jag har skrivit ett försattsblad och även gjort en referenslista. Nu vet jag ju inte vilka referenser jag kommer använda mig av, men får senare sudda ut dem som inte är aktuella för mitt arbete....

Kylen är INTE fylld med godsaker och mikromat vilket är ett problem. Jag måste hinna med att handla allt som "non stop writing in 48 hour" kräver för att hålla igång mig.. Undra om en påse godis och läsk räcker eller om jag ska titta förbi apoteket och förskaffa mig koffein tabletter ;) 



Jag har även fixat ett litet bord att ställa bredvid datorn. Det har jag fyllt med alla bok, föreläsnings och seminarie anteckningar, samt kurslitteratur böcker och rapporter. Det är mycket papper att hålla koll på men nu har jag ordningsamt sorterat dem i högar under vissa titlar och hoppas att jag kommer kunna orientera mig bra bland allt.


GAAAAAAH, snart, snart....



Puss

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh, vad duktig du är! Börjar märkas att Johanna är din syster ;)

Hoppas allt går bra!!!

Puss

2009-01-14 @ 23:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0