Nu går jag och lägger mig...

..klockan är nu 02.58 och jag ger mig för idag, eller säger man kanske inatt?..imorgon? ha ha, trööött e jag..

Har hunnit besvara 1 av 3 frågor som examinationsuppgiften består av och det är denna:


* Redogör för två skillnader mellan den svenska folkskolan och läroverken omkring år 1900. Förklara dessa skillnader och relatera dessa till några av kursens begrepp, som styrning, genus eller symboliskt kapital.

Låter inge vidare svårt me det e krångligare än vad man kanske tror med alla begrepp som ska förklaras, bindas ihop, fylla en funktion i texten osv....

Hur som helst.... Tillbax vid datorn 11.00 imorgon för att sätta igång med fråga nr.2

NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0