Slut på jullovet...

Sista dagen innan plugget kommer igång..Känns lite konstigt, men ska bli kul att komma igång. Det har vart riktigt skönt med lov. Har hunnit hitta på väldigt mycket och träffa släkt, familj och vänner mycket mer än vad jag brukar. Vi har b la hunnit med Skansen, gosa med en ny bebis, hälsa på mormor och Inga-lill och systrar och föräldrar i massor. Jag tycker det känns skönt att ha hunnit träffa Jocke och Johanna extra mycket eftersom de snart drar iväg till Australien i 6 veckor. De ska hinna titta förbi Hong Kong oxå. Låter såå otrooligt kul. Man blir ju ganska avis om man säger så, men är glada för deras skull och hoppas de tar många kort så man får kika sen..








WiHOO, en stund efter 12-slaget







STOR favoriter på jul Med hemmagjord rödbetssallad till


Jag har oxå hunnit med sånt som aldrig annars hinns med; rensa huset ( garderober, skåp, hyllor ), åkt till Ikea, satt up lampor, åkt till tippen, satt in foton i album och sånt.

 Vi börjar inte förens på måndag men jag har rätt mycket att plugga igen från slutet av förra terminen då barnen var sjuka så jag behöver 3 hela dagar på mig för att läsa ikapp... Sen är det examinations vecka med hemtenta och redovisningar nästa vecka.. kul, kul!! Men sen är det ÄNTLIGEN dags för MUSIK. Vi ska läsa inriktningar ett helt år efter att tenta veckan är över. Jag ser såå fruktansvärt mycket fram emot det. Musik, musik, musik. Spela och utvecklas. Har förhoppningar.
Imorrn ska jag och Roykan ( som har mist lika stora förväntningar som jag ) iväg till stan och kolla den nya kurslitteraturen  till musik undervisningen...



Så vad har hänt idag?! Jo efter att ha hittat tvättstuge nyckeln som länge varit försvunnen sprang jag iväg och bokade tvättstugan på morgonen. Den var helt ledig mellan 12 och 14.30 så vi passade på att tvätta 10!!! maskiner, vilket var all tvätt vi samlat på oss. Nu har vi inte så mycket som en strumpa smutsig..


Annars har det inte vart så mycket, har tagit rätt lång tid till tvättning och städning.. Haft trögt att andas vissa stunder idag med och har beslutat mig för att jag måste kolla upp om det är nån sorts astma..Kännt mig konstig i magen oxå.. Men nu kom precis mr S hem med pepsi till mig så ska upp och hälla i mig nån liter ;)

Puss och hej leverpastej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0