Midsommarhelgen..

Lägger ut lite utlovade bilder från midsommar  :)




I år hade vi Hawaii-tema



Johanna, Jocke, Niko, Anders och mamsen



Finaste midsommarflickan



Barnen hjälpte till att plocka blommor till stången



Theodor hittade en rolig tom stubbe som han hade en liten koja inuti..



Grabbarna kämpade flitigt med stången..





PUSS





Lill-Niko och lill-Corre



Sill lunchen



Bästa mormorn



Vi fick ihop ett litet gäng som inte bangade midsommardanserna...



Anders försökte bjuda upp fler...







Modiga pappa Simon som aldrig slutar att förvåna. I mina ögon har han tidigare varit en badkruka, men efter midsommarhelgen måste jag säga att han tvättat bort den stämpeln - bokstavligt talat ;)



Systrarna sisters, mamma-mormorn och barnbarnet..





Mina fina systrar.



Härlig solig dag på badbryggan. Thedor och Simon fiskade...





.... och Theodor lyckades fånga en fisk på sitt metspö. Theodors första fisk :)





Mamma och Anders





Som sagt. Ingen badkruka han inte....


Här hemma är det fullt upp. Har kommit in i nån sorts jätte ambitiös "fixa och dona" och göra klart osv..
Har en lååång lista med saker jag vill hinna göra innan bebisen tittar ut. Sen finns det så mycket annat oxå som jag vill hinna med. Bada, sola och träffa alla. Nästa vecka går Simpan på semester vilket blir väldigt mysigt såklart. På lördag sticker vi iväg på en förhoppningsvis solig vecka uppe i Nyland. Niko kanske ska följa med vilket gör det hela ännu roligare.

Nä, nu ska jag försöka göra klart nån av punkterna på listan. Finns inget skönare än att stryka över en punkt när man e färdig med den..

Puss o hej





Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ja, det ser faktiskt ut som om ni har köpt nya möbler :) Mamma och Anders har köpt nya därimot. Jättefina. Blev helt chokad när jag kom upp på balkongen igår :)

Kram

2009-07-02 @ 09:41:27
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0