Härliga sommardagar..

Hejsan hoppsan!!

Glad Matilda som skriver. Det är så härligt med sommaren att det inte är klokt. Vi bara njuter i massor.

Bilder från Midsommar kommer senare, då jag haft tid att rensa genom dem, det blev en hel del..

Senaste dagarna har jag o barnen träffat morfar, Moster Niko och Elvira mycket :)




Morfar med dotterdotter



Elvira och ungarna lyckades fånga små, små fiskar



Middag på altanen





Gos med Niko



"Niiickuu"



Nikolina lagade denna galet goda pastarätt. Det är kyckling, matlagningsgrädde, Pesto, soltokade tomater och kryddor. Krämigt och smakrikt.

Nu ska jag öppna fönstret till vårat alldeles för varma sovrum och sen lägga mig för att sova... Det vankas Beach 2009 imorgon oxå...
 
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0