Om-målning och stuvade makaroner...

Här kommer lite före o efter-bilder på mina målarprojekt.


Skrivbordet FÖRE:



Skrivbordet EFTER ommålning:





Hylla FÖRE:



Hylla EFTER ommålning:



Jo jag gillar vitt. Speciellt Bauhaus "antikvit 502" som jag målat b.la hela trappen med, sängen, byrån och nu skrivbordet och hyllan. Har fler planer med den antikvita färgen men färgen tog slut idag så måste fixa mer innan jag kan sätta igång med det.

Åt förövrigt en av mina favoriträtter idag: Stekt falukorv och stuvade makaroner :)




Nu ska jag ner och kolla slutet av fotbollsmatchen... Sen blir det Greys..

Höres / Puss


Kommentarer
Postat av: Kim

Det var inte dåligt gjort! Hur mycket jag än försöker skulle jag nog aldrig lyckas göra något sådär bra! Naturbegåvning kanske :) Blev iallafall jättefint

2009-06-11 @ 22:12:54
URL: http://melinasmamma.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack Kim. Det ser kanske finare ut på bilderna än vad det är om man tittar närmre ;) men jag e nöjd.

2009-06-12 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0