Aj för blodprov...

Idag ringde min barnmorska.

Hon hade fått provsvar från blodprov jag lämnade vid inskrivningen.

Ett av proven togs för att kolla sköldkörteln. Värdet var inte som det skulle och läkaren hade skickat en remiss till min barnmorska. Hon bad mig komma in och lämna fler blodprov som läkaren efterfrågat.

Mamma har haft problem med sköldkörteln och fått äta hormoner osv och det är visst ärftligt....

Niko ch Tommie kom på eftermiddagen och passade sötnosarna. Så tur att man har dem så nära och de ställer alltid upp om de har möjlighet. Tack !

Jag och Simpan åkte in till sös och tog ytterligare blodprov. Jag har ju en liten aning blodprovs skräck men det gick ritigt bra att ta proverna faktiskt. Nu väntar vi bara på svar så vi vet hur det står till. Har jag för lite produktion så vill jag ju gärna börja äta hormoner så snabbt som möjligt för att stabilisera värderna och må bättre. Jag trodde att all trötthet, irritation, yrsel osv hade med graviditeten att göra, men det kan alltså handla om nått helt annat. 

Ska sova snart. Imorgon bär det iväg tidigt till Björkhagensskola för att ha VFU och leda lektioner. 

Puss och hej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0