Dagens nöjen!!

Cornelia vaknade 05:45. Så sovmorgon till 9 blev det inge tal om..

HUr som helst. Ungarna till dagis, jag till skolan.

Jag slutade tidigt så passade på att köra förbi Ica maxi och storhandla på vägen hem.. Blev ganska mycket. Sisådär 3025:-. Billigt...



Det lilla kvittot..


Men det e ju så mycket mer än bara mat som måste köpas. Blöjor, välling, våtservetter, barn schampoo, barn tandkräm, toa och hushållspapper, tvättmedel, disktrasor, sköljmedel, schampoo, tvål,  osv, osv...



Såg ju inte så farligt ut såhär på bild...

Efter det körde jag hem alla grejer och hämtade sen upp mina söta. De fick lugnt och stilla titta på film medan jag packade upp allt. 2 TIMMAR tog det. Ändå e jag jäkligt effektiv och snabb. Det var mycket grejer..



( kan tillägga att ca 3 timmar efter att kortet tagits så har mina 2 frukt älskande barn ätit upp ungefär halva skålen.. )

Efter det var kl.17 och det vara dags att börja laga mat.. Mycket att välja på när man precis har handlat.



En god korv stroganoff fick det bli. Och sen blev det "russin-leken" till efterrätt..

Jag har precis suttit och betalt för ladies night :) YIHOO: NU har vi biljetterna.

Ska kolla upp hur vi ska lägga semestern i sommar för förskolan vill redan imorgon veta när barnen ska vara hemma i sommar. Måste sätta fart att fundera, tänka och planera.

Sen ska jag nog lägga mig i soffan faktiskt. Bara ligga still. Inte röra en arm. Inte ett finger. Möjligtvis vrida huvudet en aning för att kunna se tv:n. Möjligtvis tugga något gott i munnen. Men annars. Helt stilla.

Puss och hej / Köp tokig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0