Freitag!!

Simon vaknade 05:30, så sovmorgon till 09:00 var bara att glömma.
 
Han kom hem släpandes på en träningscykel för några dagar sen och gick idag upp tidigt för att skruva ihop den.. Aldrig får man sova ;) Fast jag låg iförsej kvar i sängen till 07.00.. Jag börjar 10.10 idag så det blir en lugn morgon..

Jag har precis suttit i telefonkö till skatteverket. Frågade dem om det fanns nån möjlighet att få ut pengarna tidigare än december ( eftersom jag har ett registrerat handelsbolag ). 17500:- är det frågan om :) och det skulle va skönt att ha lite till semestern i sommar. Kanske köpa en barnvagn när det blir aktuellt. Men icke.

Nu ska jag käka min tredje ostmacka, dricka upp josen, fylla vattenflaskan och packa väskan.

Ikväll blir det utgång med klassen..

Puss och hej / rik tjej ( dock först i december.. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0