Gympa med barnen

ÄNTLIGEN!!

Har letat efter nån aktivitet för barnen att ha någon eftermiddag i veckan och har äntligen hittat :)

Det var på tiden. Känner mig som en liiiite bättre mamma och samlar på mig ytterligare 1 vuxenpoäng :)
 
VAd är mer vuxet än att följa med sina 2 barn på gympa, sitta på bänken och torka tårarna av stolthet för att barnen kryper igenom en tunnel, kravlar över en bänk och kryper på en matta, med videokameran i ena handen och digitalkameran i den andra...??

Vad kul de hade. De spang, hoppade, skuttade, och skrattade. De hängde med hela den långa timmen och följde lärarens alla steg. Mina duktiga barn. Tisdag eftermiddagar är härmed vigda åt gymnastiken.



Påfyllning innan det e dags!



De söta gymnasterna









I helgen ska jag samla på mig ytterligare vuxenpoäng ( om det nu e möjligt ;)... ) och åka och köpa bra, tjocka sockiplast som de kan ha på gymnastiken. Golvet i gympasalen är ganska kallt och med strrumpor kan de ju halka så lätt. En liten ballerina kjol till Cornelia oxå kanske...

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa med Tindra

Hej tjejen.

Ramlade in på din blogg och såg att du är gravid igen, vad ku. Grattis. När ska du ha? jag ska få ut min lilla den 27april... ska bi super skönt och få bort den här stooora magen. lycka till. kram Lisa

2009-03-25 @ 17:12:20
URL: http://liselottecederblad.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej på dig Lisa! Hoppas allt e bra med er!!?? Ja jag har sett att ni väntar tillökning :) Vad roligt med syskon för Tindra. GRATTIS!! Våran kommer i slutet av augusti skulle jag tro. HAr inte vart på UL än så då vet vi bättre. Då ska ni ha snart då!! LYCKA TILL med allt. Kram

2009-03-25 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0