Magont och kyrk besök...


Uschi buschi... igår kväll hade jag så ont i magen hela kvällen. Natten sov jag bra, men sen så fort jag vaknade kände jag smärtan i magen igen... Jag kunde inte stå rak så jag gick runt som en gammal puckel ryggad gumma imorse när vi skulle fixa oss inför dagis och skola...

Uppvärmningen i skolan orkade jag inte med, utan satt bara på en stol.. Det släppte litegrann senare under dagen och sen dess har jag mått ganska bra ändå. Imorse kan jag säga att jag kände mig rätt säker på att ett missfall var på väg.. men nu känns det lugnare. Jag kanske bara nojjar, men jag e inte den som tidigare haft några komplikationer knappt alls mina tidigare graviditeter, utan har under dem kunnat leva och vara precis som vanligt. Som det är nu är det mycket jag inte orkar. Jag orkar inte träna, inte ens prommenera. Jag orkar inte hitta på nått på vardagar. Jag orkar inte leka med mina barn som jag brukar osv osv...

Imorgon har jag iallafall bestämt träff med Bella på kvällen vilket jag verkligen ser fram emot. Vi har inte träffats alls mycket på sista tiden och jag saknar henne. Vi måste ta tag i det här!!!!!

Efter skolan idag åkte jag och Roy till en kyrka som ligger jätte nära centralen. Vi tittade på orglarna ( Roy e orgel tokig ). Sen tände jag 2 ljus. 1 för Fabienne och 1 för Thea.

Jag tycker om kyrkor. Jag blir lugn och avslappnad så fort jag kommer in i en kyrka. Jag älskar ackustiken.
Tyvärr så känner inte Simon alls samma sak inför kyrkor. Han blir stressad och orolig när han är inne i en kyrka. Men , hur blir det då när vi ska gifta oss ( nångång om 100 år ) ??

Jag har kommit på att jag verkligen vill börja sjunga i kör igen. Det ska jag göra.








Puss och hej / kyrk tokig tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0