Ont i magen...

Idag har jag haft en sådär lagom kul dag...

Jag har haft ont i maen hela dagen och det känns ungefär som magknip. Illamående har jag tampats med oxå... suck. Jag e lite trött just nu på att vara gravid. Varför vänder det aldrig på riktigt?

Hur som helst så har helgen varit jättebra och jag har mått hyffsat bra hela helgen.

Här kommer lite bilder från helgen:

Fredag kväll:




Cornelia kan stå långa stunder och titta på barnkläder i tidningar och kataloger...



En glad kille...



Tacopasta gjort i ugn och sallad.

Recept:

Koka spaghetti eller annan pasta

Stek köttfärs. Hacka en lök och fräs med färsen, häll i tacokrydda

Häll färdig pasta och köttfärsen i en ugns form..

Häll på en matlagningsgrädde och blanda runt

Toppa med taco ost och in i ugnen tills önskvärd färg uppstått



Jag blir så imponerad av Theodors teckningar. Han är så duktig på att rita och har så mycket fantasi. Här har han ritat olika dinosaurier.

Lördag:



Jag, pappa, Elvira och Cornelia tog en heldag på Ikea och pappa shoppade loss på grejer till nya lyan. Jag har aldrig sett honom så köpvild förut :)



Det var precis så vi fick plats i bilen



Påfyllning



På kvällen käka vi hos Simons föräldrar och tittade på "andra chansen"..

Jeremy som var HELT säker på att det inte fanns en chans för Caroline af Ugglas att gå vidare till final slog vad om ett dopp i sjön.. Som sagt..

Carolina gick ju vidare till final och vi fick studera Jeremy som i det iskalla vattnet fick ta sig ett dopp...



Mmmm, Maries goda gryta

 

Vi sov över i den mysiga bastun / gäst stugan

Söndag:

Tillbringade jag och Corre hos pappsen och Elvira. Vi satte upp lite grejer och sen kom Johanna och Joakim dit och vi fick äntligen krama om den. Planen om kuppen gick i lås oxå vilket jag var mycket nöjd över ;) Niko-linus var oxå där.





TJÅÅÅKIS!!

Sen var J o J tvugna att åka. Theodor kom lite senare och vi lagade god kycklingpanna. Senare kom Tommie och Simon oxå och vi mös i pappas vardagsrum.






Jag har suttir vid datorn i stort sett hela dagen och skrivit på en skoluppgift. Tänkte snart stänga ner här och lägga mig platt i soffan...?!

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0