Städ-dag!!!

Joodå!! Idag har jag städat och städat- Hela huset. Lekrummet och träningsrummet såg minst sagt ut som bomb nedslag så det tog ett tag..ja, hela dagen faktiskt...



TYvärr tog jag aldrig nån före bild, men ni kan ju föreställa er hur det skulle se ut om alla grejer låg på golvet...



Här inne hade Corre och Theo oxå stökat ner rejält.. Innan städning låg det brädor över hela golvet, legobitar, ett litet tält och tusen andra leksaker..



LÄngtar till sommaren så vi kan börja hänga på altanen och grilla massa gott!!



Ordning och reda i gäst rummet

Igår på kvällen åkte jag ner till Bella. Vi drack kaffe och snackade massor. Det var jätte mysigt och jag hoppas att vi hittar mer tid till att ses. Vi började smått planera inför "ladies night" som jag redan längtar efter..

ag fick låna en film oxå. Det var en svensk polis film med nån polis som hette Huss i huvudrollen. Jag och Simon kikade när jag kommit hem och den var riktigt bra. Spännande och t om lite läskig.. Vi har blivit rätt härdade efter alla filmer vi sett, men efter denhär var jag lite mörkrädd ändå.

Nu har vi precis handlat taco middag och jag softar lite medan barnen stökar ner lekrummet, igen!

Det var som f-n, Caroline af Ugglas ( pappas favvo ) är tippad som vinnare i morgondagens final... !!

I helgen blir det massa födelsedags firande och så melodifestivalen, såklart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0