Gympauppvisning!

Idag var det sista gympan för ungarna denhär terminen. De hade avslutning i form av en uppvisning i stora hallen ( skogåshallen ). Bänkraderna var fulla med familjemedlemmar. Kameror blixtrade. Alla var vi där för att stolt titta på vad våra barn lärt oss under terminen.

Theodor och Cornelia var så duktiga hela uppvisningen. De höll varandra i händerna mest hela tiden och hoppade från plintar och kröp genom tunnlar.



Minstingen Cornelia längst fram i ledet.



Uppvärmning. Theodor och Simone i mitten.





Corre längst fram...



hopp...



Barnen uppradade för att ta emot applåderna :)



Fika dags..

Ja, vad ska jag säga..??!! Är så otroligt stolt över mina 2 vackra barn. De förgyller min dag. Berikar mitt liv.

Funderar över om jag ska plugga mer idag eller köra igång med det imorgon igen. Vi har ett prov på fredag som handlar om musiklära. Tror jag grejar det utan att plugga någonting alls faktiskt, men vill jag imponera och briljera så får jag nog läsa på lite iallafall...

Mycket som rör sig i mitt huvud just nu. Ska jag fortsätta plugga nästa termin eller ta studieuppehåll från början??!! Ekonomiskt är det förstnämnda att rekommendera. Jag kan isåfall vara hemma från dec till aug helt sen, och simon tar över efter det i några månader. Ligger nivån som den gör nu, så grejar jag det. Terminen e ju bara 4 månader.Pust... Man kan ju aldrig veta i förväg..

Måste ju söka om studieuppehåll snarast om jag inte ska fortsätta i höst. Men det ska jag nog. eller..!!

Måste äta. Tänka. plugga. Men först pussa mina barn godnatt en sista gång för ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0